19.2.2016

B2B

B2B järjestelmällä saat yrityshinnoittelut suuremmille määrille, toistuville tilauksille. Kuukausilaskutus, helppo tilaustenhallinta. Käyntikortit koko organisaatiolle.

Haluamme varmistaa, että uskolliset vakioasiakkaamme saavat tuotteet ja palvelut tavallistakin helpommin, nopeammin ja edullisemmin. Jos sinulla on toistuva tarve tilata jotakin samaa MEB-tuotetta, saattaa B2B-tilausjärjestelmämme olla sinua varten!

B2B järjestelmä on käytännössä juuri teitä varten pystytetty oma verkkotilausalusta. B2B:n kautta voitte tilata ennalta määriteltyjä tuotteita ilman, että niiden teknisiä ominaisuuksia, kuten kokoa tai paperityyppiä tarvitsisi muistaa. Järjestelmän kautta tehdyt tilaukset laskutetaan kuukausittain ja hinnoittelu määräytyy käytön mukaan – osta enemmän, maksa vähemmän.

Jos sinulla on jo B2B-tili, voit kirjautua sisään klikkaamalla nappia:

Tärkeimmmät ominaisuudet

Oma tuotevalikoima

Sinä päätät mitä tuotteita järjestelmän kautta saa tilattua. Ne voivat olla tavallisia MEB-tuotteita tai jotain täysin uniikkia juuri teille.

Suunnittelutyökalu

Voit muokata B2B-tuotteita yksinkertaisella suunnittelutyökalulla. Et tarvitse mitään erillisiä ohjelmia muokataksesi esimerkiksi käyntikorttisi puhelinnumeroa.

Käyttäjienhallinta

Sinä päätät kenelle annat oikeudet tilata tuotteitasi – vain itsellesi vai myös työntekijöillesi? Voit jopa avata B2B-tilausjärjestelmäsi julkiseksi niin että kuka vain voi tilata.

Tilauksenhallinta

Järjestelmänvalvojana voit halutessasi hyväksyä kaikki tilaukset ennen niiden menoa tuotantoon. Tilaukset jäävät talteen ja ne voidaan uusia tarpeen tullen.

Erikoishinnat

Hinnat on neuvoteltu heijastamaan todellista kulutusta. Kuukausilaskutus antaa mahdollisuuden laskea määräalennuksen kuukausitasolla, jopa silloin kun tilaukset tulevat yksittäin ja pienemmissä määrissä.

Esimerkkejä B2B-järjestelmistä

MEB to Business

Laita yrityksesti markkinoinnin ja hallinnon työkalut järjestykseen.

Työntekijäsi ovat järjestelmän käyttäjiä. Sinä valvot ja hyväksyt heidän tekemiään tilauksiaan. MEB valmistaa ja toimittaa tuotteet ja tilaukset laskutetaan kuukausittain.

Kenelle:

– Mikä tahansa pieni tai suurempi yritys, jolla on jatkuva tarve markkinoinnin tai hallinnon työkaluille, kuten käyntikortit, työasut, nimikyltit, kampanjajulisteet ja flyerit jne.

Business to Business

Tarjoa asiakkaillesi tuotteitasi verkossa.

B2B-tilausjärjestelmällä voit myös myydä omia tuotteitasi internetin välityksellä. Tässä tapauksessa järjestelmän käyttäjiä ovat asiakkaasi työntekijöittesi sijaan. Sinä olet B2B tilienhoitaja, jonka vastuulla on uusien asiakkaiden lisääminen käyttäjiksi ja käyttäjätunnusten luovuttaminen heille. MEB on vastuussa sivun teknisestä toimivuudesta. Kaikki viestintä, kaupankäynti ja rahaliikenne on sinun ja asiakkaasi välistä. B2B-järjestelmään on mahdollista lisätä eri maksutapoja.

Kenelle:

– Maahantuontiyritykset tai valmistajat, jotka haluavat ekstranet-tyylisen tilausjärjestelmän jälleenmyyjilleen.

Business to Customer

Tee verkkokaupastasi avoin koko maailmalle.

Maksimoidaksesi B2B-järjestelmän tehokkuuden verkkokauppana, voimme tehdä siitä avoimen kaikille, jopa ilman käyttäjätiliä tai asiakastunnuksia. Uudet asaiakkaat voivat tilata ns. ”Guest-käyttäjinä” composition du viagra ja vaihtoehtoisesti rekisteröityä kanta-asiakkaaksi viimeistellessään ensimmäistä tilaustaan. Kun uusi asiakas rekisteröityy, tilin käyttäjätunnuksensa lähetetään automaattisesti heidän sähköpostiinsa.

Kenelle:

– Taiteilijat ja valokuvaajat, jotka haluavat myydä omia töitään
– Yritykset, joiden tuotevalikoima on pieni
– Fanituotemyymälä urheilujoukkueille ja muille yhteisöille

Kuinka voin saada oman B2B-tilausjärjestelmän?

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ja selvitämme mielellämme parhaan mahdollisen vaihtoehdon juuri sinulle.

Email: info@meb.fi

ENTER SHOP